Çok para yaw. biz Elanoya 7 verdik, Keitaya 8 verdik.
BJK parasını Antepe ayırıyor sanırım, 15milyon euro + serdar kurtuluş. Antep'in formasına reklam almasına gerek kalmadı. BJK yazsın falan filan

Tabata hayırlı olsun Beşiktaş'a
edit: HABER KESİN DEĞİLMİŞ.