ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Protein tozu, Creatin ?
27
●914
- 10-10-2024, 14:02:19Hocam yaşına göre çaban ve iraden bence fazlasıyla iyi tebrik ederim ciddenZirconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan bende artık şekillenmeye yönelmeye çalışıyorum ödemler fazla kilolar gitti zaten ama o kadar sıkmışsın dişi airfryer işine girme bence
- 10-10-2024, 14:08:27hocam bende 5 aydır spora gidiyorum, son 2 aydır haftada 3 gün gidiyorum, göbek bir türlü düşmedi, 5 aylık süreçte 5 kilo almışım , bu yüzden dün ufak bir araştırmayla direk Creatine aldım bi deneyeyim dedim ama galiba l d diye ayrılıyormuş yanlış mı aldım sizce ?ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ürünü aldım HIQ Creatine 150g Unflavored HIQ Nutrition (takehiq.com) - 10-10-2024, 14:12:28Hocam 5 aylık süreçte 5 kilo almışsanız ya çok zayıfsınız ya da full alkol ve 0 diyet onun haricinde yanlışsam düzeltsinler imkansız yani 5 ay spor yapıp 5 kilo almak en kötü ödem atıp fazla kilo giderdi ayrıca yağ yakmak kilo için creatine işe pek yaramaz lcarnitine kullanmanız lazım cardiyoyu fazla abartmadaninceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2024, 14:13:15protein ve craetine kilo verme supplementi değildir.okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2024, 14:15:01Üstad ya sen yazdıklarımı okumuyorsun ya da ben anlatamadımByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2024, 14:18:52okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesteroid gibi ürünler kullanırsan kuş ölebilir, onun için de çözümler var(mış).Alıntı
creatine'in saç döktüğü söyleniyor ama bende dökmedi.
Kalp rahatsızlığın varsa preworkout senin için daha riskli olacaktır. L karnitinden kat kat daha sıkıntılı bir ürün. Vücütta karıncalanma, kaşıntı, ter, yüksek kalp ritmi ne ararsan yapıyor 😂
protein ve creatine için proteinocean'dan 3-4lü setler oluyor onlardan al dene - 10-10-2024, 14:23:53Tabi kaç kilo olduğumuzu ve boyumuzu da yazmamız lazım aslında 1,72 65 kiloyum ben. Elbette whey ve creatine kilo ile alakalı değil. Adam 120 kilodur 6 kilo vermiştir daha yolu uzun. Veya 55 kilodur 5 kilo almıştır . Şuradan hesaplamak gerekli. Ne kadar protein almak lazım onu da buradan bakabiliriz.
- 10-10-2024, 14:27:11Dün spor salonu olan bir Avm'nin çöpünde rimobolan gördüm
sözde reçetesiz alınmıyor ama millet çatır çatır nasıl tedarik ediyor aklım almıyor
biz sorsak derler reçetesiz veremeyiz bayer'in ürünü.
Diğer protein tozlarında da aynı şey geçerli yurt dışından alınıyor bazı markalar ulaşması zor ama herkesin elinde mevcut sahte mi gerçek mi belli değil...
https://www.youtube.com/watch?v=cdMp...hannel=Atlefit
Şuan bende artık şekillenmeye yönelmeye çalışıyorum ödemler fazla kilolar gitti zaten ama o kadar sıkmışsın dişi airfryer işine girme bence