• 10-10-2024, 14:00:04
    #10
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam amaç kilo vermek ise l-carnitin alabilirsin, protein tozu ve creatine bu aşamada ihtiyaç değil.
    Hocam kalp problemim var ona çok sıcak bakmıyorum şuan fazla kilolar gitmeye başladı şekillenmek için protein creatine başlamak istiyorum
  • 10-10-2024, 14:02:19
    #11
    Zirconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zayıflamak için değil de hocam spordan sonra toparlanma için. Benim yaş 44 belki ondandır, Bu ürün şuan migrosda 35 tl. Kasanın yanında şeker sakız vs olduğu yerlerde oluyor. Bunun daha iyisi de nutraxin var da onlar kutusu 290 tl felan. Zaten iyi kilo vermişsin hocam bence zayıflamak için ekstra çaba sarfetme, senin şuan kas kazanımına ihtiyacın var. Sonrasında düzenli protein ağırlıklı beslenme ile yağlarını mecbur yakacak vücudun. Ben ayçiçek ve katı yağları tamamen kestim. Sadece zeytinyağı onu da fısfıs kullanıyorum . Yemeğin ne tadı var ne tuzu ama işte vücudu toparlıcaz. Birde airfryer almayı planlıyorum aslında istediğim model kenwood a026 ama mağaza satışı yok güvenip de almadım internetten bir ara istanbula gidersem alacam o zaman patates ve tavuk çevirme hayallerim var
    Hocam yaşına göre çaban ve iraden bence fazlasıyla iyi tebrik ederim cidden Şuan bende artık şekillenmeye yönelmeye çalışıyorum ödemler fazla kilolar gitti zaten ama o kadar sıkmışsın dişi airfryer işine girme bence
  • 10-10-2024, 14:08:27
    #12
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam amaç kilo vermek ise l-carnitin alabilirsin, protein tozu ve creatine bu aşamada ihtiyaç değil.
    hocam bende 5 aydır spora gidiyorum, son 2 aydır haftada 3 gün gidiyorum, göbek bir türlü düşmedi, 5 aylık süreçte 5 kilo almışım , bu yüzden dün ufak bir araştırmayla direk Creatine aldım bi deneyeyim dedim ama galiba l d diye ayrılıyormuş yanlış mı aldım sizce ?

    bu ürünü aldım HIQ Creatine 150g Unflavored – HIQ Nutrition (takehiq.com)
  • 10-10-2024, 14:12:28
    #13
    inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende 5 aydır spora gidiyorum, son 2 aydır haftada 3 gün gidiyorum, göbek bir türlü düşmedi, 5 aylık süreçte 5 kilo almışım , bu yüzden dün ufak bir araştırmayla direk Creatine aldım bi deneyeyim dedim ama galiba l d diye ayrılıyormuş yanlış mı aldım sizce ?

    bu ürünü aldım HIQ Creatine 150g Unflavored – HIQ Nutrition (takehiq.com)
    Hocam 5 aylık süreçte 5 kilo almışsanız ya çok zayıfsınız ya da full alkol ve 0 diyet onun haricinde yanlışsam düzeltsinler imkansız yani 5 ay spor yapıp 5 kilo almak en kötü ödem atıp fazla kilo giderdi ayrıca yağ yakmak kilo için creatine işe pek yaramaz lcarnitine kullanmanız lazım cardiyoyu fazla abartmadan
  • 10-10-2024, 14:13:15
    #14
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kalp problemim var ona çok sıcak bakmıyorum şuan fazla kilolar gitmeye başladı şekillenmek için protein creatine başlamak istiyorum
    protein ve craetine kilo verme supplementi değildir.
  • 10-10-2024, 14:15:01
    #15
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    protein ve craetine kilo verme supplementi değildir.
    Üstad ya sen yazdıklarımı okumuyorsun ya da ben anlatamadım
  • 10-10-2024, 14:18:52
    #16
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad ya sen yazdıklarımı okumuyorsun ya da ben anlatamadım
    Alıntı
    Korkularım (Saç dökülmesi zaten az var, sarkma yapması, ve kuşun ölme durumu)
    steroid gibi ürünler kullanırsan kuş ölebilir, onun için de çözümler var(mış).
    creatine'in saç döktüğü söyleniyor ama bende dökmedi.

    Kalp rahatsızlığın varsa preworkout senin için daha riskli olacaktır. L karnitinden kat kat daha sıkıntılı bir ürün. Vücütta karıncalanma, kaşıntı, ter, yüksek kalp ritmi ne ararsan yapıyor 😂

    protein ve creatine için proteinocean'dan 3-4lü setler oluyor onlardan al dene
  • 10-10-2024, 14:23:53
    #17
    Tabi kaç kilo olduğumuzu ve boyumuzu da yazmamız lazım aslında 1,72 65 kiloyum ben. Elbette whey ve creatine kilo ile alakalı değil. Adam 120 kilodur 6 kilo vermiştir daha yolu uzun. Veya 55 kilodur 5 kilo almıştır . Şuradan hesaplamak gerekli. Ne kadar protein almak lazım onu da buradan bakabiliriz.
  • 10-10-2024, 14:27:11
    #18
    Dün spor salonu olan bir Avm'nin çöpünde rimobolan gördüm

    sözde reçetesiz alınmıyor ama millet çatır çatır nasıl tedarik ediyor aklım almıyor
    biz sorsak derler reçetesiz veremeyiz bayer'in ürünü.
    Diğer protein tozlarında da aynı şey geçerli yurt dışından alınıyor bazı markalar ulaşması zor ama herkesin elinde mevcut sahte mi gerçek mi belli değil...



    https://www.youtube.com/watch?v=cdMp...hannel=Atlefit