• 10-10-2024, 12:19:57
    #1
    Selamlar 1 ay önce bir konu açmıştım ve şuan artık vücut şekillenmeye başladı ve kilo vermeyi başardım sonuç -6 kilo.

    Şuan totalde 1.5 aydır spor yapıyorum ve natural çok uzun süre uğraşlarla anca bi şey olacak gibi ek takviye kullanmayı planlıyorum.
    İlaç değil supplement tarzında göbek için l-carnitine kullanmayı düşündüm ama 2020de bi kalp rahatsızlığı geçirdiğim için korktum. Tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim. Korkularım (Saç dökülmesi zaten az var, sarkma yapması, ve kuşun ölme durumu)

    Şuan prework, protein ve creatin artıları veya eksileri sizce ne olur yorumlarınıza göre bugün bi decatlohn yapıcam gibi teşekkürler.
  • 10-10-2024, 12:24:16
    #2
    Supplementler den istediğini %50 indirimli sağlayabilirim hocam gıda takviyesi alacaksan
  • 10-10-2024, 12:30:14
    #3
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    animloss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Supplementler den istediğini %50 indirimli sağlayabilirim hocam gıda takviyesi alacaksan
    protein tozunada %50 yapabiliyormusun?
  • 10-10-2024, 13:32:20
    #4
    kalp problemin varsa lkarnitin kullanma. Ben 3 ayda 20 kilo verdim. Sporda önemli olan
    1- Disiplin
    2- Düzgün bir diyet.

    Bunlar yoksa supplementler bir işi yaramaz.
    Saç dökülmesi yaşamanın sebebi spor mu ? önceden varmıydı ? hali hazırda dökülme varsa creatin bunu hızlandırır diye biliyorum ama eczaneden kenazol ya ketazol al dökülmeyi 1 haftada bitirir muhtemelen ama bunu kullanırken hiç bir şampuan kullanmaman gerek ve 2 gün aralarla yıkaman gerek saçlarını. hızlı kilo verince benimde ciddi saç dökülmem oldu bununla çözdüm
  • 10-10-2024, 13:38:37
    #5
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalp problemin varsa lkarnitin kullanma. Ben 3 ayda 20 kilo verdim. Sporda önemli olan
    1- Disiplin
    2- Düzgün bir diyet.

    Bunlar yoksa supplementler bir işi yaramaz.
    Saç dökülmesi yaşamanın sebebi spor mu ? önceden varmıydı ? hali hazırda dökülme varsa creatin bunu hızlandırır diye biliyorum ama eczaneden kenazol ya ketazol al dökülmeyi 1 haftada bitirir muhtemelen ama bunu kullanırken hiç bir şampuan kullanmaman gerek ve 2 gün aralarla yıkaman gerek saçlarını. hızlı kilo verince benimde ciddi saç dökülmem oldu bununla çözdüm
    Hocam hiç takviye almadım ama oldum olası hep seyrek benim saçlar aktif yaptığım diyet yok sadece şeker ve ekmeği kestim. Günde de sadece öğle ve akşam yemekleri var. Sporda da 30dk cardiyo sonra full body rutin adam akıllı bi düzene oturtamadım en azından takviyeyle biraz gelişsin artık istiyorum
  • 10-10-2024, 13:44:31
    #6
    Hocam 1,5 ayda iyi kilo vermişsin. Ben whey ve creatin kullanıyorum ama saçım olmadığı için dökülme oluyormu olmuyor mu ona birşey diyemedim. Diğer fiziksel bedensel aktivitelerde bir düşme olmadı. Body uzun soluklu bir iş, İnstada görülen 3/5 ayda şu halden bu hale geldik işleri tamamen eski spor geçmişi olan kişilerin göbeklenip 3/5 ayda eski haline gelmesinden ibaret. Bence ideal fizik 3 yıldan önce zor, genelde de bırakanlar bu yüzden bırakıyor. Zaten body için en önemli şeylerden birisi vücudu dinlendirmek. Ben şuan bir gün 2 bölge bir gün dinlenme şeklinde çalışıyorum. Sabah öğle akşam el kadar protein, yumruk kadar karbonhidrat ve iki avuç salata. Bir de keten tohumu, chia tohumu ev yapımı yoğurt karışımı, Sabahları 1 kaşık keçiboynuzu özü, bunun dışında şeker 0. Bazende işte whey i onunla bununla karıştırıp yiyorum günde 1 ölçek veya 2 günde 1 ölçek gibi o kısım kafama göre. L-carnitine 1 kere denedim tadını çok beğenmedim migros da satılan boost vitamin efervesan var. 10lu kutusu 35TL. günlük ondan 1 tane içiyorum.
  • 10-10-2024, 13:48:35
    #7
    Zirconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1,5 ayda iyi kilo vermişsin. Ben whey ve creatin kullanıyorum ama saçım olmadığı için dökülme oluyormu olmuyor mu ona birşey diyemedim. Diğer fiziksel bedensel aktivitelerde bir düşme olmadı. Body uzun soluklu bir iş, İnstada görülen 3/5 ayda şu halden bu hale geldik işleri tamamen eski spor geçmişi olan kişilerin göbeklenip 3/5 ayda eski haline gelmesinden ibaret. Bence ideal fizik 3 yıldan önce zor, genelde de bırakanlar bu yüzden bırakıyor. Zaten body için en önemli şeylerden birisi vücudu dinlendirmek. Ben şuan bir gün 2 bölge bir gün dinlenme şeklinde çalışıyorum. Sabah öğle akşam el kadar protein, yumruk kadar karbonhidrat ve iki avuç salata. Bir de keten tohumu, chia tohumu ev yapımı yoğurt karışımı, Sabahları 1 kaşık keçiboynuzu özü, bunun dışında şeker 0. Bazende işte whey i onunla bununla karıştırıp yiyorum günde 1 ölçek veya 2 günde 1 ölçek gibi o kısım kafama göre. L-carnitine 1 kere denedim tadını çok beğenmedim migros da satılan boost vitamin efervesan var. 10lu kutusu 35TL. günlük ondan 1 tane içiyorum.
    Hocam bu efervesan c vitamini galiba yağ yakımı için mi kullanıyorsun aradım da bulamadım
  • 10-10-2024, 13:57:16
    #8
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar 1 ay önce bir konu açmıştım ve şuan artık vücut şekillenmeye başladı ve kilo vermeyi başardım sonuç -6 kilo.

    Şuan totalde 1.5 aydır spor yapıyorum ve natural çok uzun süre uğraşlarla anca bi şey olacak gibi ek takviye kullanmayı planlıyorum.
    İlaç değil supplement tarzında göbek için l-carnitine kullanmayı düşündüm ama 2020de bi kalp rahatsızlığı geçirdiğim için korktum. Tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim. Korkularım (Saç dökülmesi zaten az var, sarkma yapması, ve kuşun ölme durumu)

    Şuan prework, protein ve creatin artıları veya eksileri sizce ne olur yorumlarınıza göre bugün bi decatlohn yapıcam gibi teşekkürler.
    hocam amaç kilo vermek ise l-carnitin alabilirsin, protein tozu ve creatine bu aşamada ihtiyaç değil.
  • 10-10-2024, 13:59:15
    #9
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu efervesan c vitamini galiba yağ yakımı için mi kullanıyorsun aradım da bulamadım
    Zayıflamak için değil de hocam spordan sonra toparlanma için. Benim yaş 44 belki ondandır, Bu ürün şuan migrosda 35 tl. Kasanın yanında şeker sakız vs olduğu yerlerde oluyor. Bunun daha iyisi de nutraxin var da onlar kutusu 290 tl felan. Zaten iyi kilo vermişsin hocam bence zayıflamak için ekstra çaba sarfetme, senin şuan kas kazanımına ihtiyacın var. Sonrasında düzenli protein ağırlıklı beslenme ile yağlarını mecbur yakacak vücudun. Ben ayçiçek ve katı yağları tamamen kestim. Sadece zeytinyağı onu da fısfıs kullanıyorum . Yemeğin ne tadı var ne tuzu ama işte vücudu toparlıcaz. Birde airfryer almayı planlıyorum aslında istediğim model kenwood a026 ama mağaza satışı yok güvenip de almadım internetten bir ara istanbula gidersem alacam o zaman patates ve tavuk çevirme hayallerim var