Hocam 1,5 ayda iyi kilo vermişsin. Ben whey ve creatin kullanıyorum ama saçım olmadığı için dökülme oluyormu olmuyor mu ona birşey diyemedim. Diğer fiziksel bedensel aktivitelerde bir düşme olmadı. Body uzun soluklu bir iş, İnstada görülen 3/5 ayda şu halden bu hale geldik işleri tamamen eski spor geçmişi olan kişilerin göbeklenip 3/5 ayda eski haline gelmesinden ibaret. Bence ideal fizik 3 yıldan önce zor, genelde de bırakanlar bu yüzden bırakıyor. Zaten body için en önemli şeylerden birisi vücudu dinlendirmek. Ben şuan bir gün 2 bölge bir gün dinlenme şeklinde çalışıyorum. Sabah öğle akşam el kadar protein, yumruk kadar karbonhidrat ve iki avuç salata. Bir de keten tohumu, chia tohumu ev yapımı yoğurt karışımı, Sabahları 1 kaşık keçiboynuzu özü, bunun dışında şeker 0. Bazende işte whey i onunla bununla karıştırıp yiyorum günde 1 ölçek veya 2 günde 1 ölçek gibi o kısım kafama göre. L-carnitine 1 kere denedim tadını çok beğenmedim migros da satılan boost vitamin efervesan var. 10lu kutusu 35TL. günlük ondan 1 tane içiyorum.