Zayıflamak için değil de hocam spordan sonra toparlanma için. Benim yaş 44 belki ondandır,
Bu ürün şuan migrosda 35 tl. Kasanın yanında şeker sakız vs olduğu yerlerde oluyor. Bunun daha iyisi de
nutraxin var da onlar kutusu 290 tl felan. Zaten iyi kilo vermişsin hocam bence zayıflamak için ekstra çaba sarfetme, senin şuan kas kazanımına ihtiyacın var. Sonrasında düzenli protein ağırlıklı beslenme ile yağlarını mecbur yakacak vücudun. Ben ayçiçek ve katı yağları tamamen kestim. Sadece zeytinyağı onu da fısfıs kullanıyorum . Yemeğin ne tadı var ne tuzu ama işte vücudu toparlıcaz. Birde airfryer almayı planlıyorum aslında istediğim model kenwood a026 ama mağaza satışı yok güvenip de almadım internetten bir ara istanbula gidersem alacam o zaman patates ve tavuk çevirme hayallerim var
Hocam yaşına göre çaban ve iraden bence fazlasıyla iyi tebrik ederim cidden

Şuan bende artık şekillenmeye yönelmeye çalışıyorum ödemler fazla kilolar gitti zaten ama o kadar sıkmışsın dişi airfryer işine girme bence