• 29-04-2009, 13:33:00
    #10
    ksk kötü gidiyor bi ara 3.lüğe kadar yükseldiler ama direnç kırıldı gönül isterki altay ve ksk birlikte çıksın çoğu ksk altayı hazzedemez ama ben şahsen kskyı seviyorum takım olarak seviyorum yani kötülüğünü istemem ama şu şartlarda ilk 2 gitti gibi iki takım açısından..
  • 29-04-2009, 16:12:52
    #11
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Labidunun açıklaması var ve bunu biliyor iseniz niçin bu konuda konuya ilk mesajda "burası futbol forumu değil" yazmadınız? Sizde böyle yaparsanız vay bu forumun haline... Sakarya ile ilgili konu açılıyorsa, KARŞIYAKA ile ilgili hoplaya zıplaya açılır.
    Lafımı anlamıyorsun işi abuk subuk boyutlara çekiyorsun. Birincisi bahsettiğin başlık bir haber başlığı. Aç Karşıyaka ile ilgili haber, bizde yorumlayalım. Her takıma ayrı başlık açılmasından şikayetçi olduğumu dile getirdim.

    Ama baya yer etmiş ki kalkıp bu başlığı arayıp bulmuş ve alakasız bir konuda önüme getiriyorsun. Bu mesajıma yazacağın cevapta kaş göz işaretleri yaparak beni tahrik, kendini tatmin etmezsen sevinirim.

    Selametle.

    Düzenleme ;

    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakarya ile ilgili konu açılıyorsa, KARŞIYAKA ile ilgili hoplaya zıplaya açılır.
    Bu bölüme yeni dikkat ettim. İstersen " benim takımım büyük " , " hadi ordan benimki daha büyük " gibi çocukça tartışmalara girmeden doğru dürüst konuşalım.
  • 29-04-2009, 17:03:28
    #12
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafımı anlamıyorsun işi abuk subuk boyutlara çekiyorsun. Birincisi bahsettiğin başlık bir haber başlığı. Aç Karşıyaka ile ilgili haber, bizde yorumlayalım. Her takıma ayrı başlık açılmasından şikayetçi olduğumu dile getirdim.
    Ama baya yer etmiş ki kalkıp bu başlığı arayıp bulmuş ve alakasız bir konuda önüme getiriyorsun. Bu mesajıma yazacağın cevapta kaş göz işaretleri yaparak beni tahrik, kendini tatmin etmezsen sevinirim.
    Selametle.
    Düzenleme ;
    Bu bölüme yeni dikkat ettim. İstersen " benim takımım büyük " , " hadi ordan benimki daha büyük " gibi çocukça tartışmalara girmeden doğru dürüst konuşalım.
    Abuk sabuk falan değil sen yapıyorsan başkası yaparsa da itiraz etmeyeceksin o zaman. Yapılmasını istemediğin bir şeyi kendin de yapma. Ha haber ha yorum sonuç olarak hepsi 1. ligde hepsinin aynı kategoride haberlerinin paylaşılması yorumlarının yapılması gerekir o zaman senin dediğine gelirsek. Ayrıca ifadeleri kullanılırım, kimsede bişey diyemez.
  • 29-04-2009, 19:03:31
    #13
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abuk sabuk falan değil sen yapıyorsan başkası yaparsa da itiraz etmeyeceksin o zaman. Yapılmasını istemediğin bir şeyi kendin de yapma. Ha haber ha yorum sonuç olarak hepsi 1. ligde hepsinin aynı kategoride haberlerinin paylaşılması yorumlarının yapılması gerekir o zaman senin dediğine gelirsek. Ayrıca ifadeleri kullanılırım, kimsede bişey diyemez.
    Bahsettiğin konuyu kim açmış bak bakayım ? Ben altına yorum yapmışım. Orada önemli bir konu var ve haber başlığı açılmış. Bu arkadaşın açtığı ise abuk subuk bir yorum başlığı. " Bütün takımlar için böyle başlıklar açarsak ne olur ? " diyorum ben sana ama sen tuttuğun takımı koruma psikolojisi içerisinde etrafa saldırıyorsun. Ben Karşıyaka büyük takım, küçük takım yorumu yapmamışım sen kalkıp diyorsun ki " Sakarya hakkında konu açılıyorsa Karşıyaka hakkında hoplaya zıplaya açılır. " Önce bir oku, anla karşındaki ne diyor. Yorum yaparkende seçtiğin kelimelere dikkat etsen iyi olur.

    Burası bir webmaster forumu, taraftar forumu değil. Dozunu kaçırmadan futbol hakkında tartışıyoruz. Yok ben kendi haklarımı kullanırken başkalarının hakkını ezerim diyorsan yanlış yerdesin.

    Bu başlığa son yazım. Hadi selametle. ..
  • 29-04-2009, 21:58:52
    #14
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğin konuyu kim açmış bak bakayım ? Ben altına yorum yapmışım. Orada önemli bir konu var ve haber başlığı açılmış. Bu arkadaşın açtığı ise abuk subuk bir yorum başlığı. " Bütün takımlar için böyle başlıklar açarsak ne olur ? " diyorum ben sana ama sen tuttuğun takımı koruma psikolojisi içerisinde etrafa saldırıyorsun. Ben Karşıyaka büyük takım, küçük takım yorumu yapmamışım sen kalkıp diyorsun ki " Sakarya hakkında konu açılıyorsa Karşıyaka hakkında hoplaya zıplaya açılır. " Önce bir oku, anla karşındaki ne diyor. Yorum yaparkende seçtiğin kelimelere dikkat etsen iyi olur.
    Burası bir webmaster forumu, taraftar forumu değil. Dozunu kaçırmadan futbol hakkında tartışıyoruz. Yok ben kendi haklarımı kullanırken başkalarının hakkını ezerim diyorsan yanlış yerdesin.
    Bu başlığa son yazım. Hadi selametle. ..
    Kim açmışsa açmış banane konu o mu ne alaka? Altına yorum yapmışsın burdada herkes altına yorum yapıyor işte. Sen neden karışıyorsun? Rahatsızsan moderatöre bildire tıkla. Rahatsız olduğun konuları kendin yapıyorsun. Sen yapınca problem yok, başkası yapınca mı problem var? Ha o konu ha bu konu, arasında ne fark var yahu? Dediğine gelirsek o 1. lig konusu neden açılmış? Konuyla ilgili tüm haberler, tüm yorumlar, tüm konuşmalar orda gerçekleşsin diye yapılmış. Senin dediğine gelirsek; Sakaryanın haberi konu olarak açılınca problem yok, Karşıyakanın yorum konusu açılınca problem var Ne ayak? Ha haber ha konu ikiside 1. lig ile alakalı ve ikisininde konusu var. Bana sorarsan şuanda ikiside hatalı ancak senin psikolojine göre sadece bu konu hatalı değil mi?
  • 04-05-2009, 14:46:12
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karşıyakamız hafta sonu bolusporu 3-2 yenerek play-off a gidiş biletini aldı...
  • 04-05-2009, 16:47:15
    #16
    gönül isterdiki birimiz playoffdan birimiz ilk 2 den çıkalım ama olmadı.. kıl payı kaçırdık ilk 2 yi...

    yapıcak bişi yok canımızı dişimize takıp playofftan çıkacağız... playofflarda ankaradayız...

    Yükselki sen , kararsın ay...
  • 05-05-2009, 03:17:37
    #17
    aynen çıksın artık bir izmir takımı zaten bu sene karşıyakamız yada altay çıkmazsa seneye buca süper ligde
  • 05-05-2009, 12:46:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    KAF KAF seni süper ligde daha ne zman görecez