gönül isterdiki birimiz playoffdan birimiz ilk 2 den çıkalım ama olmadı.. kıl payı kaçırdık ilk 2 yi...

yapıcak bişi yok canımızı dişimize takıp playofftan çıkacağız... playofflarda ankaradayız...

Yükselki sen , kararsın ay...