Konu
Karşıyakamız
04-05-2009, 16:47:15
#16
Gwindor
gönül isterdiki birimiz playoffdan birimiz ilk 2 den çıkalım ama olmadı.. kıl payı kaçırdık ilk 2 yi...
yapıcak bişi yok canımızı dişimize takıp playofftan çıkacağız... playofflarda ankaradayız...
Yükselki sen , kararsın ay...