Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Labidunun açıklaması var ve bunu biliyor iseniz niçin bu konuda konuya ilk mesajda "burası futbol forumu değil" yazmadınız? Sizde böyle yaparsanız vay bu forumun haline... Sakarya ile ilgili konu açılıyorsa, KARŞIYAKA ile ilgili hoplaya zıplaya açılır.
Lafımı anlamıyorsun işi abuk subuk boyutlara çekiyorsun. Birincisi bahsettiğin başlık bir haber başlığı. Aç Karşıyaka ile ilgili haber, bizde yorumlayalım. Her takıma ayrı başlık açılmasından şikayetçi olduğumu dile getirdim.

Ama baya yer etmiş ki kalkıp bu başlığı arayıp bulmuş ve alakasız bir konuda önüme getiriyorsun. Bu mesajıma yazacağın cevapta kaş göz işaretleri yaparak beni tahrik, kendini tatmin etmezsen sevinirim.

Selametle.

Düzenleme ;

Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakarya ile ilgili konu açılıyorsa, KARŞIYAKA ile ilgili hoplaya zıplaya açılır.
Bu bölüme yeni dikkat ettim. İstersen " benim takımım büyük " , " hadi ordan benimki daha büyük " gibi çocukça tartışmalara girmeden doğru dürüst konuşalım.