• 08-03-2009, 16:15:20
    #1
    Bank Asya 1. Lig'de küme düşmeme mücadelesi veren Sakaryaspor çok önemli bir galibiyete imza attı! Güngören Belediyespor'u konuk eden yeşil siyahlılar 3 puana 4 golle uzandı: 4-1!
    SAKARYASPOR: 4 - GÜNGÖREN BELEDİYESPOR: 1
    Stat: Atatürk
    Hakemler: Hakan Ceylan xx, Ejder Yapıcı xx, Kadir Sorguç xx
    Sakaryaspor: Atilla xx, Serkan Özsoy xx, Levent x (Dk. 65 İlhan x), Okan Koç xx (Dk. 72 Burak x), Mustafa Sevgi x, Vahit xx, Hasan xx, Özgürcan xxx (Dk. 85 Volkan ?), Ferdi xx, Diakhate xx, Mustafa Aydın xx
    Güngören Belediyespor: Harun xx, İzzet xx, Can xx, İbrahim xx, Mustafa xx, Hakan xx, İlkay xx (Dk. 84 Özgür?), Ersin xx, Turgut x (Dk. 58 Turan x), Bülent x (Dk. 58 Hamza x), Uğur xx
    Goller: Dk. 18 Okan, Dk. 51 ve 85 Özgürcan, Dk. 74 Diakhate (Sakaryaspor), Dk. 59 Ersin (penaltıdan) (Güngören Belediyespor)
    Sarı kartlar: Dk. 55 Mustafa Sevgi, Dk. 59 Mustafa Aydın, Dk. 81 İlhan (Sakaryaspor)
    --
    Diren SAKARYA düşmek yok!!!
  • 08-03-2009, 16:20:33
    #2
    okyay58, öncelikle teşekkür ederim konu için.

    Güngören Belediyespor maçı bizim için hayati bir önem taşıyordu. Bu maçta ya iyice dibe çakılacaktık ya da umutlarımızı tekrar yeşertmeye başlayacaktık. Nitekim istediğimiz gibi oldu. 4-1 lik skorla sahadan 3 puanla ayrılmasını bildik.

    Müthiş desteğimiz, oyuncuların ve teknik kadronun isteği birleşince böyle bir sonuç ortaya çıktı. Maç esnasında yedek kulübesi kalkarak bizimle beste söyledi.

    Dilerim ki bu maç bizim için tekrar bir başlangıç olur ve artık yükselişe geçeriz.

    Bu kötü günlerde bizleri unutmayıp takip eden ve gönülden destekleyen herkesden Allah razı olsun.
  • 08-03-2009, 16:23:04
    #3
    Helal olsun Sakarya düşmesin hatta lige gelsin
    Tribünü olmayanlar düşsün.Futbol seyircisiz güzel değil.
  • 08-03-2009, 17:20:29
    #4
    Sakaryasporun her zaman yanındayız! Düşmeyecek inşallah. 30. hafta Malatya maçında Sakaryasporun yanındayız!