okyay58, öncelikle teşekkür ederim konu için.
Güngören Belediyespor maçı bizim için hayati bir önem taşıyordu. Bu maçta ya iyice dibe çakılacaktık ya da umutlarımızı tekrar yeşertmeye başlayacaktık. Nitekim istediğimiz gibi oldu. 4-1 lik skorla sahadan 3 puanla ayrılmasını bildik.
Müthiş desteğimiz, oyuncuların ve teknik kadronun isteği birleşince böyle bir sonuç ortaya çıktı. Maç esnasında yedek kulübesi kalkarak bizimle beste söyledi.
Dilerim ki bu maç bizim için tekrar bir başlangıç olur ve artık yükselişe geçeriz.
Bu kötü günlerde bizleri unutmayıp takip eden ve gönülden destekleyen herkesden Allah razı olsun.