Lafımı anlamıyorsun işi abuk subuk boyutlara çekiyorsun. Birincisi bahsettiğin başlık bir haber başlığı. Aç Karşıyaka ile ilgili haber, bizde yorumlayalım. Her takıma ayrı başlık açılmasından şikayetçi olduğumu dile getirdim.
Ama baya yer etmiş ki kalkıp bu başlığı arayıp bulmuş ve alakasız bir konuda önüme getiriyorsun. Bu mesajıma yazacağın cevapta kaş göz işaretleri yaparak beni tahrik, kendini tatmin etmezsen sevinirim.
Selametle.
Düzenleme ;
Bu bölüme yeni dikkat ettim. İstersen " benim takımım büyük " , " hadi ordan benimki daha büyük " gibi çocukça tartışmalara girmeden doğru dürüst konuşalım.
Abuk sabuk falan değil sen yapıyorsan başkası yaparsa da itiraz etmeyeceksin o zaman. Yapılmasını istemediğin bir şeyi kendin de yapma. Ha haber ha yorum sonuç olarak hepsi 1. ligde hepsinin aynı kategoride haberlerinin paylaşılması yorumlarının yapılması gerekir o zaman senin dediğine gelirsek.

Ayrıca ifadeleri kullanılırım, kimsede bişey diyemez.