• 28-04-2009, 14:53:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son haftalarda son dakikalarla elinden çokca puanları kaçıran karşıyakamız hakkında ne diyosunuz arkadaşlar.Ya manisa bile elimizden zor kaçtı? Bu hafta boluspor maçına gidicekmisiniz?
  • 28-04-2009, 19:28:42
    #2
    Karşıyakamı olur Altaymı olur artık bilemem fakat süper lige çıkın biriniz
  • 28-04-2009, 19:29:46
    #3
    Yakında üçüncü lig takımlarınında konuları açılır. Pursaklarspor falan.
  • 28-04-2009, 20:43:05
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Göztepe'nin süper lige gelmesini istiyorum fakat şuanki durumda oldukça zor olsa da
    "And olsun ki döneceğiz O günlere inanarak"
  • 28-04-2009, 22:16:54
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karsiyaka 7. siraya düsecek bence play-off kalamicak Adana 6. siraya cikar. Izmir takimi olarak gelecek sezon süper ligde Altayim olacak insallah.
  • 29-04-2009, 10:37:08
    #6
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında üçüncü lig takımlarınında konuları açılır. Pursaklarspor falan.
    3. lig takımlarıyla Karşıyaka'yı mı kıyaslıyorsun?

    Çok aptalca puanlar kaybettik yazık...
  • 29-04-2009, 10:44:25
    #7
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. lig takımlarıyla Karşıyaka'yı mı kıyaslıyorsun?

    Çok aptalca puanlar kaybettik yazık...
    ******'nun açıklaması var burası taraftar forumu değil diye. Webmaster forumuna bağlı futbol bölümü. Bank Asya 1. Ligi başlığı var, oradan tartışılır ne tartışılacaksa. Her takıma ayrı ayrı başlık açmaya kalkarsak forumun vay haline.
  • 29-04-2009, 13:11:56
    #8
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ******'nun açıklaması var burası taraftar forumu değil diye. Webmaster forumuna bağlı futbol bölümü. Bank Asya 1. Ligi başlığı var, oradan tartışılır ne tartışılacaksa. Her takıma ayrı ayrı başlık açmaya kalkarsak forumun vay haline.
    Karşıyaka lı olmak ayrıcalıktır...
  • 29-04-2009, 13:19:58
    #9
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ******'nun açıklaması var burası taraftar forumu değil diye. Webmaster forumuna bağlı futbol bölümü. Bank Asya 1. Ligi başlığı var, oradan tartışılır ne tartışılacaksa. Her takıma ayrı ayrı başlık açmaya kalkarsak forumun vay haline.
    Labidunun açıklaması var ve bunu biliyor iseniz niçin bu konuda konuya ilk mesajda "burası futbol forumu değil" yazmadınız? Sizde böyle yaparsanız vay bu forumun haline... Sakarya ile ilgili konu açılıyorsa, KARŞIYAKA ile ilgili hoplaya zıplaya açılır.