Karşıyakamız
17
●759
- 28-04-2009, 22:16:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Karsiyaka 7. siraya düsecek bence play-off kalamicak Adana 6. siraya cikar. Izmir takimi olarak gelecek sezon süper ligde Altayim olacak insallah.
- 29-04-2009, 10:37:083. lig takımlarıyla Karşıyaka'yı mı kıyaslıyorsun?Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok aptalca puanlar kaybettik yazık... - 29-04-2009, 10:44:25******'nun açıklaması var burası taraftar forumu değil diye. Webmaster forumuna bağlı futbol bölümü. Bank Asya 1. Ligi başlığı var, oradan tartışılır ne tartışılacaksa. Her takıma ayrı ayrı başlık açmaya kalkarsak forumun vay haline.Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2009, 13:11:56Karşıyaka lı olmak ayrıcalıktır...Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2009, 13:19:58Labidunun açıklaması var ve bunu biliyor iseniz niçin bu konuda konuya ilk mesajda "burası futbol forumu değil" yazmadınız?Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sizde böyle yaparsanız vay bu forumun haline...
Sakarya ile ilgili konu açılıyorsa, KARŞIYAKA ile ilgili hoplaya zıplaya açılır.

Sizde böyle yaparsanız vay bu forumun haline...