Konu
Karşıyakamız
28-04-2009, 20:43:05
#4
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Göztepe'nin süper lige gelmesini istiyorum fakat şuanki durumda oldukça zor olsa da
"And olsun ki döneceğiz O günlere inanarak"