Konu
Karşıyakamız
28-04-2009, 14:53:43
#1
blacksta
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Son haftalarda son dakikalarla elinden çokca puanları kaçıran karşıyakamız hakkında ne diyosunuz arkadaşlar.Ya manisa bile elimizden zor kaçtı? Bu hafta boluspor maçına gidicekmisiniz?