Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakında üçüncü lig takımlarınında konuları açılır. Pursaklarspor falan.
3. lig takımlarıyla Karşıyaka'yı mı kıyaslıyorsun?

Çok aptalca puanlar kaybettik yazık...