******'nun açıklaması var burası taraftar forumu değil diye. Webmaster forumuna bağlı futbol bölümü. Bank Asya 1. Ligi başlığı var, oradan tartışılır ne tartışılacaksa. Her takıma ayrı ayrı başlık açmaya kalkarsak forumun vay haline.
Labidunun açıklaması var ve bunu biliyor iseniz niçin
bu konuda konuya ilk mesajda "burası futbol forumu değil" yazmadınız?


Sizde böyle yaparsanız vay bu forumun haline...

Sakarya ile ilgili konu açılıyorsa, KARŞIYAKA ile ilgili hoplaya zıplaya açılır.