3. lig takımlarıyla Karşıyaka'yı mı kıyaslıyorsun?
Çok aptalca puanlar kaybettik yazık...
******'nun açıklaması var burası taraftar forumu değil diye. Webmaster forumuna bağlı futbol bölümü. Bank Asya 1. Ligi başlığı var, oradan tartışılır ne tartışılacaksa. Her takıma ayrı ayrı başlık açmaya kalkarsak forumun vay haline.