ksk kötü gidiyor bi ara 3.lüğe kadar yükseldiler ama direnç kırıldı gönül isterki altay ve ksk birlikte çıksın çoğu ksk altayı hazzedemez ama ben şahsen kskyı seviyorum takım olarak seviyorum yani kötülüğünü istemem ama şu şartlarda ilk 2 gitti gibi iki takım açısından..