• 17-06-2026, 13:46:07
    #19
    Reklam Yönetimi
    Merhaba, görseldeki 8 saatlik 4 vardiya tipinde 8 yıl çalıştım. Özellikle turizm sektöründe vazgeçilmez yıllardır kullanılan çalışma sistemidir.
    Bende diğer arkadaşlar gibi konudaki problemi anlayamadım maalesef.

    Saygılarımla,
  • 17-06-2026, 14:00:02
    #20
    bir sıkıntı göremedim hocam
  • 17-06-2026, 14:36:51
    #21
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 vardiya olması hayatınızı nasıl etkiliyor ? Sektöre göre misal yoğun zamanlar için gündüz 12-20 arasında ekstra eleman ihtiyacını veya izinleri bölmek adına yapılmış olabilir. Çalışma saatlerini aşmadığı sürece sorun yok. Siz 7li sistemi inceleyin bir de hocam. Vardiya sistemi her zaman vardır olmaya devam edecektir.
    İnsanları anlamak zor hocam 4 vardiyaya çok demişler 12li vardiyada 2 yıl çalıştım hayatımın en verimli en güzel iş dönemiydi iş yükü o kadar hafifliyor ki
  • 17-06-2026, 14:39:03
    #22
    kutluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları anlamak zor hocam 4 vardiyaya çok demişler 12li vardiyada 2 yıl çalıştım hayatımın en verimli en güzel iş dönemiydi iş yükü o kadar hafifliyor ki
    Hocam benim anlamadığım nokta şu : 4 vardiya ne anlama geldiği bile bilinmiyor ama eleştiriliyor.
    sanırım Fazla mesai yaptırıldığını falan düşünüyor.
  • 17-06-2026, 14:50:31
    #23
    Benim çalıştığım gibi haftada 6 gün 10 saat yasal olan bir ülkede bu nimet bence büyük ihtimalle hastane vb işleri olanlara izin vermek yerine diğer vardiyalara atıyorlar maaşı düşmez işe git gel yapmaz mesaiye kalmaz güzel bence
  • 17-06-2026, 15:50:43
    #24
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dakikadır resmi inceliyorum ama bir gariplik göremedim.
    Kaçırdığım bir nokta mı var ?
    Hersey normal. Arkadas 8 saat degilde 4 saat calismak istiyo. Kalan 4 saat mesai yazarlarmi diye soruyo 😅
  • 17-06-2026, 16:00:08
    #25
    5-10 iyi 1-30 arsında herhangi bir gün verenler de var
  • 17-06-2026, 17:25:12
    #26
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım bi iş ilanına denk geldim ne düşünüyorsunuz ?
    Vampir olan calısıyor tabi o baska konu ekmek parası ama en can sıkıcı kısım işverenlerin bizleri maaşları 5ine 10una vermeye nasıl alıştırdıgıdır.
    Faizden artık maaş veriyorlar.
    Bu ilanlar oldukça gençler tabikide bunları tercih etmez . Dara düşen calısır ama bu tip işlere artık el atılmalıdır. Devlet bunları görmüyor mu ? bu vardiya düzenleri özel sektördeki taşeronlaşmaların ardı arkası kesilmiyor artık
    Eskiden analarımız babalarımız dedelerimiz maksimum 2 iş degişmiştir ve emekli olmuşlardır artık kimseye güven olmuyor bugun calısıyorsun yarın kapının önündesin
    Biliyorum kör düğüm artık çözülmez ama Siz olsanız nasıl bir çözüm getirirdiniz ?
    Şahsım adına dile getiriyorum; şimdiye değin 9 farklı işte çalıştım, arada yıllar var, ay odaklı her hangi bir işte çalışmadım hiç, hep yıl farkı odaklı devam ettim, eninde sonunda kendi işlerimi ve düzenimi kurdum, saçma sapan özel sektör den uzak durumdayım artık, özel sektör ne olacağı meçhul devam eder ve kesinlikle gelecek vadetmez, zor... Bu durumlar alışılmışın ötesinde devam ediyor, Türkiye şartları deyipte geçiştirmek ciddi anlamda saçma sapan olaylar örgüsüne dahil ediyor insanı.. 🇹🇷😒
  • 17-06-2026, 18:04:18
    #27
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim anlamadığım nokta şu : 4 vardiya ne anlama geldiği bile bilinmiyor ama eleştiriliyor.
    sanırım Fazla mesai yaptırıldığını falan düşünüyor.
    Bana göre en berbat vardiya 8-4 günün gidiyor şuan full 16-00 çalışmaktayim kendi istegimle sporumu yapıyorum gündelik işlerimi hallediyorum