Merhaba, görseldeki 8 saatlik 4 vardiya tipinde 8 yıl çalıştım. Özellikle turizm sektöründe vazgeçilmez yıllardır kullanılan çalışma sistemidir.
Bende diğer arkadaşlar gibi konudaki problemi anlayamadım maalesef.
Saygılarımla,
İşsizlik ne durumda ?
34
●1.360
- 17-06-2026, 14:36:51İnsanları anlamak zor hocam 4 vardiyaya çok demişler 12li vardiyada 2 yıl çalıştım hayatımın en verimli en güzel iş dönemiydi iş yükü o kadar hafifliyor kiAOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2026, 14:39:03Hocam benim anlamadığım nokta şu : 4 vardiya ne anlama geldiği bile bilinmiyor ama eleştiriliyor.kutluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım Fazla mesai yaptırıldığını falan düşünüyor. - 17-06-2026, 14:50:31Benim çalıştığım gibi haftada 6 gün 10 saat yasal olan bir ülkede bu nimet bence büyük ihtimalle hastane vb işleri olanlara izin vermek yerine diğer vardiyalara atıyorlar maaşı düşmez işe git gel yapmaz mesaiye kalmaz güzel bence
- 17-06-2026, 15:50:43Hersey normal. Arkadas 8 saat degilde 4 saat calismak istiyo. Kalan 4 saat mesai yazarlarmi diye soruyo 😅ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2026, 17:25:12Şahsım adına dile getiriyorum; şimdiye değin 9 farklı işte çalıştım, arada yıllar var, ay odaklı her hangi bir işte çalışmadım hiç, hep yıl farkı odaklı devam ettim, eninde sonunda kendi işlerimi ve düzenimi kurdum, saçma sapan özel sektör den uzak durumdayım artık, özel sektör ne olacağı meçhul devam eder ve kesinlikle gelecek vadetmez, zor... Bu durumlar alışılmışın ötesinde devam ediyor, Türkiye şartları deyipte geçiştirmek ciddi anlamda saçma sapan olaylar örgüsüne dahil ediyor insanı.. 🇹🇷😒ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2026, 18:04:18Bana göre en berbat vardiya 8-4 günün gidiyor şuan full 16-00 çalışmaktayim kendi istegimle sporumu yapıyorum gündelik işlerimi hallediyorumAOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
