Hocalarım bi iş ilanına denk geldim ne düşünüyorsunuz ?
Vampir olan calısıyor tabi o baska konu ekmek parası ama en can sıkıcı kısım işverenlerin bizleri maaşları 5ine 10una vermeye nasıl alıştırdıgıdır.
Faizden artık maaş veriyorlar.
Bu ilanlar oldukça gençler tabikide bunları tercih etmez . Dara düşen calısır ama bu tip işlere artık el atılmalıdır. Devlet bunları görmüyor mu ? bu vardiya düzenleri özel sektördeki taşeronlaşmaların ardı arkası kesilmiyor artık
Eskiden analarımız babalarımız dedelerimiz maksimum 2 iş degişmiştir ve emekli olmuşlardır artık kimseye güven olmuyor bugun calısıyorsun yarın kapının önündesin
Biliyorum kör düğüm artık çözülmez ama Siz olsanız nasıl bir çözüm getirirdiniz ?
Şahsım adına dile getiriyorum; şimdiye değin 9 farklı işte çalıştım, arada yıllar var, ay odaklı her hangi bir işte çalışmadım hiç, hep yıl farkı odaklı devam ettim, eninde sonunda kendi işlerimi ve düzenimi kurdum, saçma sapan özel sektör den uzak durumdayım artık, özel sektör ne olacağı meçhul devam eder ve kesinlikle gelecek vadetmez,
zor... Bu durumlar alışılmışın ötesinde devam ediyor, Türkiye şartları deyipte geçiştirmek ciddi anlamda saçma sapan olaylar örgüsüne dahil ediyor insanı.. 🇹🇷😒