Vampir olan calısıyor tabi o baska konu ekmek parası ama en can sıkıcı kısım işverenlerin bizleri maaşları 5ine 10una vermeye nasıl alıştırdıgıdır.
Faizden artık maaş veriyorlar.
Bu ilanlar oldukça gençler tabikide bunları tercih etmez . Dara düşen calısır ama bu tip işlere artık el atılmalıdır. Devlet bunları görmüyor mu ? bu vardiya düzenleri özel sektördeki taşeronlaşmaların ardı arkası kesilmiyor artık
Eskiden analarımız babalarımız dedelerimiz maksimum 2 iş degişmiştir ve emekli olmuşlardır artık kimseye güven olmuyor bugun calısıyorsun yarın kapının önündesin
Biliyorum kör düğüm artık çözülmez ama Siz olsanız nasıl bir çözüm getirirdiniz ?
