• 17-06-2026, 12:34:44
    #1
    Hocalarım bi iş ilanına denk geldim ne düşünüyorsunuz ?
    Vampir olan calısıyor tabi o baska konu ekmek parası ama en can sıkıcı kısım işverenlerin bizleri maaşları 5ine 10una vermeye nasıl alıştırdıgıdır.
    Faizden artık maaş veriyorlar.
    Bu ilanlar oldukça gençler tabikide bunları tercih etmez . Dara düşen calısır ama bu tip işlere artık el atılmalıdır. Devlet bunları görmüyor mu ? bu vardiya düzenleri özel sektördeki taşeronlaşmaların ardı arkası kesilmiyor artık
    Eskiden analarımız babalarımız dedelerimiz maksimum 2 iş degişmiştir ve emekli olmuşlardır artık kimseye güven olmuyor bugun calısıyorsun yarın kapının önündesin
    Biliyorum kör düğüm artık çözülmez ama Siz olsanız nasıl bir çözüm getirirdiniz ?
  • 17-06-2026, 12:38:11
    #2
    Growth Manager
    iş ilanında ne var ki hocam 8 saat çalışma demiş vardiyalar da güzel

    maaşları 5'inde 10'unda vermesinin de sakıncasını anlamadım aylık maaş işte
  • 17-06-2026, 12:38:59
    #3
    8 saat tertemiz bazıları 10 saat ve fazla çalışıtırıyor abes birşey göremedim

    bu işide beğenmeyen hiçbir yerde çalışamaz pasiftir yatmayı seviyordur
  • 17-06-2026, 12:39:08
    #4
    Fabrikalar ve standart işler dışında son 1 yıldır düzgün iş bulmak (kendi mesleğine göre) imkansız gibi bir şey.
  • 17-06-2026, 12:40:45
    #5
    5 dakikadır resmi inceliyorum ama bir gariplik göremedim.
    Kaçırdığım bir nokta mı var ?
  • 17-06-2026, 12:41:41
    #6
    2 yıldır gece çalışıyorum ama benim saatler daha iyi. 18.00-03.00 arası haftasonu tatil. Vardiya sistemi şöyle kötü, 00.00-08.00 arası sıkıntı oluyor gündüz uykusu gecenin yerini tutmuyor.
  • 17-06-2026, 12:42:01
    #7
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş ilanında ne var ki hocam 8 saat çalışma demiş vardiyalar da güzel

    maaşları 5'inde 10'unda vermesinin de sakıncasını anlamadım aylık maaş işte
    hocam 4 vardiya farkındamısın ayrıca 1 den verilmesi gereken maaslar bizleri bekletip faizden 5 inde 10 unda veriliyor aylık maas sıkıntı yokta yani anladın sen hocam
  • 17-06-2026, 12:42:21
    #8
    TASARIM AJANSI
    bundan aşağısı part time hocam
  • 17-06-2026, 12:43:15
    #9
    Growth Manager
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 4 vardiya farkındamısın ayrıca 1 den verilmesi gereken maaslar bizleri bekletip faizden 5 inde 10 unda veriliyor aylık maas sıkıntı yokta yani anladın sen hocam
    bende problem olabilir hocam anlayamadım galiba