ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 4 vardiya farkındamısın ayrıca 1 den verilmesi gereken maaslar bizleri bekletip faizden 5 inde 10 unda veriliyor aylık maas sıkıntı yokta yani anladın sen hocam
bende problem olabilir hocam anlayamadım galiba