• 18-06-2026, 08:38:13
    #28
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 4 vardiya farkındamısın ayrıca 1 den verilmesi gereken maaslar bizleri bekletip faizden 5 inde 10 unda veriliyor aylık maas sıkıntı yokta yani anladın sen hocam
    Böyle kafayla zor çalışırsınız.

    24 Saat çalışan bir iş yeri 3 Vardiyayı 8 saat yapsa işçi ne zaman yemek molasını kullanacak?

    4 Vardiyanın da eşleştiği 4 ortak saat var. 8'de gelen 16:00'da çıkarken, öğlenci 12:00'da geldiği için sabah vardiyasını 12:00 ve 15:00 arasında kullanabiliyor. İşin ne olduğunu çözemedim. Güvenlik işiyse zaten gece vardiyası rahat geçeceği için oraya adam yazmamışlar.

    Maaş konusuna gelecek olursak bildiğim kadarıyla devlet kurumları da maaşları ayın 1'inde vermiyor. Benim çalıştığım yer ay başı veriyordu ve bu faiz muhabbeti yine geçiyordu Şirketler istediği gün ve saatte sana maaşını verir. Ayın 31'inde de maaş alsanız faiz muhabbeti yapmayın.
  • 18-06-2026, 09:24:05
    #29
    bunu soran arkadaş hayatında hiç çalışmamış anlaşılan. özel sektörde çalışıyorsanız önce çalışır sonra maaşınızı alırsınız 5-10 gibi tarihlerde almak normaldir.
    normalde 4 vardiya pek olmaz ara vardiya destek elemanı diye geçer.
  • 18-06-2026, 09:27:38
    #30
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım bi iş ilanına denk geldim ne düşünüyorsunuz ?
    Vampir olan calısıyor tabi o baska konu ekmek parası ama en can sıkıcı kısım işverenlerin bizleri maaşları 5ine 10una vermeye nasıl alıştırdıgıdır.
    Faizden artık maaş veriyorlar.
    Bu ilanlar oldukça gençler tabikide bunları tercih etmez . Dara düşen calısır ama bu tip işlere artık el atılmalıdır. Devlet bunları görmüyor mu ? bu vardiya düzenleri özel sektördeki taşeronlaşmaların ardı arkası kesilmiyor artık
    Eskiden analarımız babalarımız dedelerimiz maksimum 2 iş degişmiştir ve emekli olmuşlardır artık kimseye güven olmuyor bugun calısıyorsun yarın kapının önündesin
    Biliyorum kör düğüm artık çözülmez ama Siz olsanız nasıl bir çözüm getirirdiniz ?

    Türkiye de ki asıl sıkıntı patronlardan ziyade Toplum kafası sıkıntılı toplum bağnaz bir toplum olmuş dinle ve siyasetle manipüle edilmiş ( ! )
    forumda ki yorumlardan bile bunu görebilirsin, R10 formuna üye olanların çoğunluğu eğitimli insanlar ama yorumları oku ülkenin geldiği hali gör..

    iş verene kızmak yerine;
    kendinden başlayarak halanı,amcanı,komşunu sorgulamalısın... bu duruma getirenler kimler ?
  • 18-06-2026, 12:15:25
    #31
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Şu işe koşa koşa gidecek 1000 tane insan var. Asıl sorun bu. Kimse itiraz etmez, kimse ses çıkarmaz. O yüzden sizin ses çıkartmanız çok da fifi.
    Beğenmediğimiz Z kuşağı bu düzeni red etti mesela evde oturuyorlar. Bu tarz işlere mecbur kalıp girerse de en fazla 1-2 ay sabır çeke çeke çalışıp çıkıyorlar. En güzel tepki de budur
  • 18-06-2026, 17:21:33
    #32
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu soran arkadaş hayatında hiç çalışmamış anlaşılan. özel sektörde çalışıyorsanız önce çalışır sonra maaşınızı alırsınız 5-10 gibi tarihlerde almak normaldir.
    normalde 4 vardiya pek olmaz ara vardiya destek elemanı diye geçer.
    15 yıldır calısıyorum hocam varmı başka soru ?
  • 18-06-2026, 17:22:17
    #33
    Sakuragi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle kafayla zor çalışırsınız.

    24 Saat çalışan bir iş yeri 3 Vardiyayı 8 saat yapsa işçi ne zaman yemek molasını kullanacak?

    4 Vardiyanın da eşleştiği 4 ortak saat var. 8'de gelen 16:00'da çıkarken, öğlenci 12:00'da geldiği için sabah vardiyasını 12:00 ve 15:00 arasında kullanabiliyor. İşin ne olduğunu çözemedim. Güvenlik işiyse zaten gece vardiyası rahat geçeceği için oraya adam yazmamışlar.

    Maaş konusuna gelecek olursak bildiğim kadarıyla devlet kurumları da maaşları ayın 1'inde vermiyor. Benim çalıştığım yer ay başı veriyordu ve bu faiz muhabbeti yine geçiyordu Şirketler istediği gün ve saatte sana maaşını verir. Ayın 31'inde de maaş alsanız faiz muhabbeti yapmayın.
    15 yıldır calısıyorum hocam. bu kafayla devam edin.
  • 18-06-2026, 17:33:45
    #34
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yıldır calısıyorum hocam varmı başka soru ?
    şu an çalıştığınız işte ayın kaçında maaş alıyorsunuz merak ettim. sanırım ayın son günü alıyorsunuz bu çok güzel bir şey.
  • 19-06-2026, 12:49:25
    #35
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yıldır calısıyorum hocam. bu kafayla devam edin.
    15 Yıldır aynı işletme de mi çalışıyorsunuz ?