bunu soran arkadaş hayatında hiç çalışmamış anlaşılan. özel sektörde çalışıyorsanız önce çalışır sonra maaşınızı alırsınız 5-10 gibi tarihlerde almak normaldir.
normalde 4 vardiya pek olmaz ara vardiya destek elemanı diye geçer.