hocam 4 vardiya farkındamısın

ayrıca 1 den verilmesi gereken maaslar bizleri bekletip faizden 5 inde 10 unda veriliyor aylık maas sıkıntı yokta yani anladın sen hocam
Böyle kafayla zor çalışırsınız.
24 Saat çalışan bir iş yeri 3 Vardiyayı 8 saat yapsa işçi ne zaman yemek molasını kullanacak?
4 Vardiyanın da eşleştiği 4 ortak saat var. 8'de gelen 16:00'da çıkarken, öğlenci 12:00'da geldiği için sabah vardiyasını 12:00 ve 15:00 arasında kullanabiliyor. İşin ne olduğunu çözemedim. Güvenlik işiyse zaten gece vardiyası rahat geçeceği için oraya adam yazmamışlar.
Maaş konusuna gelecek olursak bildiğim kadarıyla devlet kurumları da maaşları ayın 1'inde vermiyor. Benim çalıştığım yer ay başı veriyordu ve bu faiz muhabbeti yine geçiyordu

Şirketler istediği gün ve saatte sana maaşını verir. Ayın 31'inde de maaş alsanız faiz muhabbeti yapmayın.