Konu
İşsizlik ne durumda ?
17-06-2026, 12:38:59
#3
obisa
8 saat tertemiz bazıları 10 saat ve fazla çalışıtırıyor abes birşey göremedim
bu işide beğenmeyen hiçbir yerde çalışamaz pasiftir yatmayı seviyordur