2 yıldır gece çalışıyorum ama benim saatler daha iyi. 18.00-03.00 arası haftasonu tatil. Vardiya sistemi şöyle kötü, 00.00-08.00 arası sıkıntı oluyor gündüz uykusu gecenin yerini tutmuyor.