Konu
İşsizlik ne durumda ?
17-06-2026, 12:41:41
#6
neto
2 yıldır gece çalışıyorum ama benim saatler daha iyi. 18.00-03.00 arası haftasonu tatil. Vardiya sistemi şöyle kötü, 00.00-08.00 arası sıkıntı oluyor gündüz uykusu gecenin yerini tutmuyor.