Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş ilanında ne var ki hocam 8 saat çalışma demiş vardiyalar da güzel

maaşları 5'inde 10'unda vermesinin de sakıncasını anlamadım aylık maaş işte
hocam 4 vardiya farkındamısın ayrıca 1 den verilmesi gereken maaslar bizleri bekletip faizden 5 inde 10 unda veriliyor aylık maas sıkıntı yokta yani anladın sen hocam