AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim anlamadığım nokta şu : 4 vardiya ne anlama geldiği bile bilinmiyor ama eleştiriliyor.
sanırım Fazla mesai yaptırıldığını falan düşünüyor.
Bana göre en berbat vardiya 8-4 günün gidiyor şuan full 16-00 çalışmaktayim kendi istegimle sporumu yapıyorum gündelik işlerimi hallediyorum