İnsanları anlamak zor hocam 4 vardiyaya çok demişler 12li vardiyada 2 yıl çalıştım hayatımın en verimli en güzel iş dönemiydi iş yükü o kadar hafifliyor ki
Hocam benim anlamadığım nokta şu : 4 vardiya ne anlama geldiği bile bilinmiyor ama eleştiriliyor.
sanırım Fazla mesai yaptırıldığını falan düşünüyor.