Konu
İşsizlik ne durumda ?
17-06-2026, 15:50:43
#24
kmlhyt
ZINKKK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 dakikadır resmi inceliyorum ama bir gariplik göremedim.
Kaçırdığım bir nokta mı var ?
Hersey normal. Arkadas 8 saat degilde 4 saat calismak istiyo. Kalan 4 saat mesai yazarlarmi diye soruyo 😅