Benim çalıştığım gibi haftada 6 gün 10 saat yasal olan bir ülkede bu nimet bence büyük ihtimalle hastane vb işleri olanlara izin vermek yerine diğer vardiyalara atıyorlar maaşı düşmez işe git gel yapmaz mesaiye kalmaz güzel bence