• 11-09-2024, 14:33:48
    #1
    Geçen ay benim yenidoğan oğlum enfekiyondan hastanede kalmıştı 10 gün Allaha şükür iyileşti. Hastanede asistan doktorun birisi kalbinde üfürüm var demiş.
    O kadar uzman doktor çocuk doktor asistan pratisyen doğum doktoru falan baktı hiçbirisi üfürümden vs bahsetmedi belki yanlış teşhiste etmiş olabilir asistanlara güvenmiyorum zerre kadar.

    Ama varsa eğer bunun bir tedavisi bir şeyi var mı kendisi kapanıyor mu? doktora götürücem ama tecrübeli olanlar vardır illaki çünkü birçok yenidoğan bebekte görülüyormuş
  • 11-09-2024, 14:36:42
    #2
    Bir kız bir erkek çocuk sahibiyim ikisinin de kalbinde üfürüm çıktı yeni doğan bebeklerin genelinde bu olur. Kalp kapakcıklarının henüz gelişim aşamasında olmasından kaynaklı olan bir durum mu nadir sayıda bebeklerin bu durumu geçmiyor ama genel olarak üfürüm bir süre sonra kendiliğinden geçiyor korkacak bir durum yok ama yinede düzenli olarak çocuk doktoruna götürün.
  • 11-09-2024, 14:36:53
    #3
    geçiyor 1 yaşına kadar çok büyük oranda. belki de o an duydu ve geçti. bıngıldak gibi düşün kapanıyor yani. bizimkinde de vardı 1 yaşını görmeden kayboldu korkmana gerek yok. ama herkes var derse yine içini rahatlatmak için bir kardiyolojiye göster.
  • 11-09-2024, 14:38:22
    #4
    medipol megada çocuk kardiyolojide abdullah hoca var ona götür sana ne var ne yok söyler hemde diğer hastanedekiler gibi paraya tapan doktorlardan da değil kesinlikle tavsiye ederim.

    https://medipol.com.tr/doktorlarimiz...abdullah-erdem
  • 11-09-2024, 14:39:11
    #5
    Merhaba öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün vatana millete hayırlı bir evlat olsun hocam. Hiç telaş yapmayın panik yapmayın tüm çocuklarda olan bir şey çoğu doktor bir problem yok ise size söylemiyor bile telaş yapmayın diye ama bazıları söylüyorlar bizim 2. çocuğumuz içinde aynı şeyi söylediler ben garanti olsun diye memleket yerine daha iyi bir hastaneye götürdüm Ankara şehir hastanesinde muayene yaptırdım evet var dedi fakat herhangi bir sağlık problemi olmadığını söyledi zamanla düzelen bir şey yeni doğanlarda olan bir şey yani panik edecek bir şey bir çok doktorun bana söylediğini size aktarıyorum. Fakat içiniz rahat etsin diye yinede bir doktora muayene ettirebilirsiniz. Acil şifalar dilerim.
  • 11-09-2024, 14:44:24
    #6
    2 tane çocuğum var, ilk çocuğuma ve bana da bebekte söylemişler üfürüm var diye. Çok endişe etmeyin, büyüdükçe genelde düzeliyor.

    Uzman doktorda yine takip olursa iyi olur. Çok endişe etmeyin.
  • 11-09-2024, 14:46:28
    #7
    Kötü düşüncelerden arının. En önemlisi bu.
    Kızım doğduğunda vardı, profesör baktı. Kesin teşhis. Ya 1 ay ya da 3 ay sonra tekrar baktı, bitmişti. Yine de bölgenizde doğru doktorun bakmasında fayda var. Sivilce değil bu, bir şey olmaz diyelim.
  • 11-09-2024, 14:59:07
    #8
    Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün vatana millete hayırlı bir evlat olsun hocam. Hiç telaş yapmayın panik yapmayın tüm çocuklarda olan bir şey çoğu doktor bir problem yok ise size söylemiyor bile telaş yapmayın diye ama bazıları söylüyorlar bizim 2. çocuğumuz içinde aynı şeyi söylediler ben garanti olsun diye memleket yerine daha iyi bir hastaneye götürdüm Ankara şehir hastanesinde muayene yaptırdım evet var dedi fakat herhangi bir sağlık problemi olmadığını söyledi zamanla düzelen bir şey yeni doğanlarda olan bir şey yani panik edecek bir şey bir çok doktorun bana söylediğini size aktarıyorum. Fakat içiniz rahat etsin diye yinede bir doktora muayene ettirebilirsiniz. Acil şifalar dilerim.
    Hocam taburcu olmaya 1 gün kala asistan gelmiş dinlemiş " ayy bu çocuğun kalbi mi delik " demiş eşime kız da panik yapmış korktum bayılcaktım az kalsın diyor 😑
    Dediğiniz gibi muayeneye götürücem

    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü düşüncelerden arının. En önemlisi bu.
    Kızım doğduğunda vardı, profesör baktı. Kesin teşhis. Ya 1 ay ya da 3 ay sonra tekrar baktı, bitmişti. Yine de bölgenizde doğru doktorun bakmasında fayda var. Sivilce değil bu, bir şey olmaz diyelim.
    Aynen hocam nolur nolmaz yine de bir göstereyim.

    Cevap veren herkese teşekkür ederim
  • 11-09-2024, 15:14:46
    #9
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam taburcu olmaya 1 gün kala asistan gelmiş dinlemiş " ayy bu çocuğun kalbi mi delik " demiş eşime kız da panik yapmış korktum bayılcaktım az kalsın diyor 😑
    Dediğiniz gibi muayeneye götürücem


    Aynen hocam nolur nolmaz yine de bir göstereyim.

    Cevap veren herkese teşekkür ederim
    hiç paniğe gerek yok hocam 2 hafta kanser taraması için yattım bende o yüzden maalesef böyle bi anlık insanı tedirgin edebiliyorlar korkulacak bir şey yok içiniz rahat olsun inşallah sağlıcakla 🙏🏻