Konu
Bebeğin kalbinde üfürüm varsa ne yapmalı?
11-09-2024, 14:46:28
#7
DoraOtomotiv
Kötü düşüncelerden arının. En önemlisi bu.
Kızım doğduğunda vardı, profesör baktı. Kesin teşhis. Ya 1 ay ya da 3 ay sonra tekrar baktı, bitmişti. Yine de bölgenizde doğru doktorun bakmasında fayda var. Sivilce değil bu, bir şey olmaz diyelim.