Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam taburcu olmaya 1 gün kala asistan gelmiş dinlemiş " ayy bu çocuğun kalbi mi delik " demiş eşime kız da panik yapmış korktum bayılcaktım az kalsın diyor 😑
Dediğiniz gibi muayeneye götürücem


Aynen hocam nolur nolmaz yine de bir göstereyim.

Cevap veren herkese teşekkür ederim
hiç paniğe gerek yok hocam 2 hafta kanser taraması için yattım bende o yüzden maalesef böyle bi anlık insanı tedirgin edebiliyorlar korkulacak bir şey yok içiniz rahat olsun inşallah sağlıcakla 🙏🏻