• 11-09-2024, 15:15:41
    #10
    Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç paniğe gerek yok hocam 2 hafta kanser taraması için yattım bende o yüzden maalesef böyle bi anlık insanı tedirgin edebiliyorlar korkulacak bir şey yok içiniz rahat olsun inşallah sağlıcakla 🙏🏻
    Sağolun hocam size de çok geçmiş olsun 🙏🏻
  • 11-09-2024, 15:18:58
    #11
    Cocuk kardiyologuna goturun izmirdeyseniz iyi bir dr tavsiye edebilirim. Bende dogustan var, sorun yasamadim, kizimi da hemen kontrol ettirdik. İleri duzeyde olmadigi surece endiselenecek bir sey yok diye biliyorum zaten oyle olsaydi dr gerekeni yapardi. Fakat ebeveynlik zaten bastan asagi kaygi dolu, bir de bu kafanizi kurcalamasin, bir uzmana gosterip emin olmak en guzeli.
  • 11-09-2024, 15:21:03
    #12
    Herkesin söylediğini boşverin, güvenilir doktor bulup ona danışın. Böyle konulardan alacağınız yorumlar içinizi çok rahatlatsa sıkıntı, çok korkutsa sıkıntı....
  • 11-09-2024, 15:29:36
    #13
    Üfürüm, kalbin normalden farklı bir ses çıkarması durumu olup çoğunlukla doğumdan sonra doktor tarafından yapılan rutin doktor muayenelerinde tespit edilir. Bebeklerdeki üfürüm genellikle zararsızdır ve çoğu durumda bebeklerin sağlığına zarar vermezler.
    Böyle yazıyor tedirgin olmayın bence.
  • 12-09-2024, 11:06:24
    #14
    Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    medipol megada çocuk kardiyolojide abdullah hoca var ona götür sana ne var ne yok söyler hemde diğer hastanedekiler gibi paraya tapan doktorlardan da değil kesinlikle tavsiye ederim.

    https://medipol.com.tr/doktorlarimiz...abdullah-erdem
    İşte ben bu forumu bu yüzden seviyorum konuyla ilgim yok ama ilerde işime yarayabilecek bilgileri de öğrenmemi sağlıyor