Cocuk kardiyologuna goturun izmirdeyseniz iyi bir dr tavsiye edebilirim. Bende dogustan var, sorun yasamadim, kizimi da hemen kontrol ettirdik. İleri duzeyde olmadigi surece endiselenecek bir sey yok diye biliyorum zaten oyle olsaydi dr gerekeni yapardi. Fakat ebeveynlik zaten bastan asagi kaygi dolu, bir de bu kafanizi kurcalamasin, bir uzmana gosterip emin olmak en guzeli.