Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç paniğe gerek yok hocam 2 hafta kanser taraması için yattım bende o yüzden maalesef böyle bi anlık insanı tedirgin edebiliyorlar korkulacak bir şey yok içiniz rahat olsun inşallah sağlıcakla 🙏🏻
Sağolun hocam size de çok geçmiş olsun 🙏🏻