Üfürüm, kalbin normalden farklı bir ses çıkarması durumu olup çoğunlukla doğumdan sonra doktor tarafından yapılan rutin doktor muayenelerinde tespit edilir. Bebeklerdeki üfürüm genellikle zararsızdır ve çoğu durumda bebeklerin sağlığına zarar vermezler.
Böyle yazıyor tedirgin olmayın bence.