2 tane çocuğum var, ilk çocuğuma ve bana da bebekte söylemişler üfürüm var diye. Çok endişe etmeyin, büyüdükçe genelde düzeliyor.

Uzman doktorda yine takip olursa iyi olur. Çok endişe etmeyin.