Bir kız bir erkek çocuk sahibiyim ikisinin de kalbinde üfürüm çıktı yeni doğan bebeklerin genelinde bu olur. Kalp kapakcıklarının henüz gelişim aşamasında olmasından kaynaklı olan bir durum mu nadir sayıda bebeklerin bu durumu geçmiyor ama genel olarak üfürüm bir süre sonra kendiliğinden geçiyor korkacak bir durum yok ama yinede düzenli olarak çocuk doktoruna götürün.