Geçen ay benim yenidoğan oğlum enfekiyondan hastanede kalmıştı 10 gün Allaha şükür iyileşti. Hastanede asistan doktorun birisi kalbinde üfürüm var demiş.
O kadar uzman doktor çocuk doktor asistan pratisyen doğum doktoru falan baktı hiçbirisi üfürümden vs bahsetmedi belki yanlış teşhiste etmiş olabilir asistanlara güvenmiyorum zerre kadar.
Ama varsa eğer bunun bir tedavisi bir şeyi var mı kendisi kapanıyor mu? doktora götürücem ama tecrübeli olanlar vardır illaki çünkü birçok yenidoğan bebekte görülüyormuş