Merhaba öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün vatana millete hayırlı bir evlat olsun hocam. Hiç telaş yapmayın panik yapmayın tüm çocuklarda olan bir şey çoğu doktor bir problem yok ise size söylemiyor bile telaş yapmayın diye ama bazıları söylüyorlar bizim 2. çocuğumuz içinde aynı şeyi söylediler ben garanti olsun diye memleket yerine daha iyi bir hastaneye götürdüm Ankara şehir hastanesinde muayene yaptırdım evet var dedi fakat herhangi bir sağlık problemi olmadığını söyledi zamanla düzelen bir şey yeni doğanlarda olan bir şey yani panik edecek bir şey bir çok doktorun bana söylediğini size aktarıyorum. Fakat içiniz rahat etsin diye yinede bir doktora muayene ettirebilirsiniz. Acil şifalar dilerim.