• 14-11-2023, 22:12:08
    #1
    Yarın ankaraya gidip gastroenterolojide %80-90 endoskopi yapılacak (mide yanması demir düşüklüğü 16) bu işlemi yaptıran oldumu nasıl bir durum…

    + olarak orada bişey bulunmazsa klonoskobi yapılıyormuş bunlar hakkında bilgisi olan var mı acaba

    İnternette kimse deneyim paylaşmamış
  • 14-11-2023, 22:14:08
    #2
    Ben yaptirdim devlet hastanesinde yatiyorsunuz sizi uyutuyorlar işlemi yapiyorlar işlem bitince yani uyaninca halsiz oluyorsunuz mutlaka birinle gitmelisiniz hafif bas donmesi olabiliyor.

    Unutmadan 2-3 gün boğaz ağriniz olacak. Benden biopsi almişlardi midemden reflü, gastrit olduğum çıkmıştı.
  • 14-11-2023, 22:14:16
    #3
    İkisini de yaptırdım. Narkozla yaptırırsanız hiçbir şey hissetmezsiniz. Canlı canlı yaparlarsa çok zorlanırsınız. Endoskopiyi bir kere narkozsuz olarak devlet Hastanesi'nde yaptırdım hayatımın şokuydu
  • 14-11-2023, 22:15:16
    #4
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yaptirdim devlet hastanesinde yatiyorsunuz sizi uyutuyorlar 15dk sonra uyaninca halsiz oluyorsunuz mutlaka birinle gitmelisiniz hafif bas donmesi olabiliyor.

    Unutmadan 2-3 gün boğaz ağriniz olacak. Benden biopsi almişlardi midemden reflü, gastrit olduğum çıkmıştı.
    Geçmiş olsun hocam inşallah bizdende gelir geçer yemek yerken vs nelere dikkat edersiniz kişiden kişiye değişirmi ve bu durum geçermi
  • 14-11-2023, 22:16:11
    #5
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisini de yaptırdım. Narkozla yaptırırsanız hiçbir şey hissetmezsiniz. Canlı canlı yaparlarsa çok zorlanırsınız. Endoskopiyi bir kere narkozsuz olarak devlet Hastanesi'nde yaptırdım hayatımın şokuydu
    Geçmiş olsun umarım 2. Ye gerek kalmaz, bakalım hocam psikolojik olarak etkiliyor…
  • 14-11-2023, 22:16:53
    #6
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam inşallah bizdende gelir geçer yemek yerken vs nelere dikkat edersiniz kişiden kişiye değişirmi ve bu durum geçermi
    Hocam çoğu şey kısıtlı doktor yumurta bile yeme dedi hep haşlanmış yiyorum yağli fazla yememeye calişiyorum domates çok problemli az yemek şart.

    Doymamak en önemlisi.
  • 14-11-2023, 22:17:32
    #7
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun umarım 2. Ye gerek kalmaz, bakalım hocam psikolojik olarak etkiliyor…
    Özelde yaptırırsanız zaten narkoz verirler. Zorluğu yok narkozla. Geçmiş olsun
  • 14-11-2023, 22:18:19
    #8
    Kurumsal Üye
    İki kere oldum uyutarak basit bir işlem geçmiş olsun
  • 14-11-2023, 22:19:40
    #9
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisini de yaptırdım. Narkozla yaptırırsanız hiçbir şey hissetmezsiniz. Canlı canlı yaparlarsa çok zorlanırsınız. Endoskopiyi bir kere narkozsuz olarak devlet Hastanesi'nde yaptırdım hayatımın şokuydu
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çoğu şey kısıtlı doktor yumurta bile yeme dedi hep haşlanmış yiyorum yağli fazla yememeye calişiyorum domates çok problemli az yemek şart.

    Doymamak en önemlisi.
    Aktif spor yapıyorum o dedikleri imkansız acıya baharata turşuya okeyim ama pilavıma tavuğuma kış demesinler be🥲