Yarın ankaraya gidip gastroenterolojide %80-90 endoskopi yapılacak (mide yanması demir düşüklüğü 16) bu işlemi yaptıran oldumu nasıl bir durum
+ olarak orada bişey bulunmazsa klonoskobi yapılıyormuş bunlar hakkında bilgisi olan var mı acaba
İnternette kimse deneyim paylaşmamış
Endoskopi yaptıran oldumu
22
●618
- 14-11-2023, 22:14:08Ben yaptirdim devlet hastanesinde yatiyorsunuz sizi uyutuyorlar işlemi yapiyorlar işlem bitince yani uyaninca halsiz oluyorsunuz mutlaka birinle gitmelisiniz hafif bas donmesi olabiliyor.
Unutmadan 2-3 gün boğaz ağriniz olacak. Benden biopsi almişlardi midemden reflü, gastrit olduğum çıkmıştı. - 14-11-2023, 22:15:16Geçmiş olsun hocam inşallah bizdende gelir geçer yemek yerken vs nelere dikkat edersiniz kişiden kişiye değişirmi ve bu durum geçermimiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2023, 22:16:11Geçmiş olsun umarım 2. Ye gerek kalmaz, bakalım hocam psikolojik olarak etkiliyorEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2023, 22:16:53Hocam çoğu şey kısıtlı doktor yumurta bile yeme dedi hep haşlanmış yiyorum yağli fazla yememeye calişiyorum domates çok problemli az yemek şart.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doymamak en önemlisi. - 14-11-2023, 22:17:32Özelde yaptırırsanız zaten narkoz verirler. Zorluğu yok narkozla. Geçmiş olsunescapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2023, 22:19:40English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAktif spor yapıyorummiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o dedikleri imkansız acıya baharata turşuya okeyim ama pilavıma tavuğuma kış demesinler be🥲
o dedikleri imkansız acıya baharata turşuya okeyim ama pilavıma tavuğuma kış demesinler be🥲