English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisini de yaptırdım. Narkozla yaptırırsanız hiçbir şey hissetmezsiniz. Canlı canlı yaparlarsa çok zorlanırsınız. Endoskopiyi bir kere narkozsuz olarak devlet Hastanesi'nde yaptırdım hayatımın şokuydu
Geçmiş olsun umarım 2. Ye gerek kalmaz, bakalım hocam psikolojik olarak etkiliyor