English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisini de yaptırdım. Narkozla yaptırırsanız hiçbir şey hissetmezsiniz. Canlı canlı yaparlarsa çok zorlanırsınız. Endoskopiyi bir kere narkozsuz olarak devlet Hastanesi'nde yaptırdım hayatımın şokuydu
miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çoğu şey kısıtlı doktor yumurta bile yeme dedi hep haşlanmış yiyorum yağli fazla yememeye calişiyorum domates çok problemli az yemek şart.

Doymamak en önemlisi.
Aktif spor yapıyorum o dedikleri imkansız acıya baharata turşuya okeyim ama pilavıma tavuğuma kış demesinler be🥲