İkisini de yaptırdım. Narkozla yaptırırsanız hiçbir şey hissetmezsiniz. Canlı canlı yaparlarsa çok zorlanırsınız. Endoskopiyi bir kere narkozsuz olarak devlet Hastanesi'nde yaptırdım hayatımın şokuydu
Hocam çoğu şey kısıtlı doktor yumurta bile yeme dedi hep haşlanmış yiyorum yağli fazla yememeye calişiyorum domates çok problemli az yemek şart.
Doymamak en önemlisi.
Aktif spor yapıyorum

o dedikleri imkansız acıya baharata turşuya okeyim ama pilavıma tavuğuma kış demesinler be🥲