Ben yaptirdim devlet hastanesinde yatiyorsunuz sizi uyutuyorlar işlemi yapiyorlar işlem bitince yani uyaninca halsiz oluyorsunuz mutlaka birinle gitmelisiniz hafif bas donmesi olabiliyor.
Unutmadan 2-3 gün boğaz ağriniz olacak. Benden biopsi almişlardi midemden reflü, gastrit olduğum çıkmıştı.