• 15-11-2023, 00:35:28
    #19
    ayoft.com
    Endoskopiyi 2 kere yaptırdım, ağrı sizi hiçbir şey hissetmedim. Yukarıdaki arkadaşımızın söylediği gibi yalnızca uyandığında biraz narkoz etkisiyle orada uzanmanız, dinlenmeniz gerekiyor, yanınızda birinin olması iyi olur.
  • 15-11-2023, 08:01:22
    #20
    Cevaplar için teşekkürler 🙏🏻
  • 15-11-2023, 23:51:39
    #21
    2008 yılında askeri hastane de yaptırmıştım bayağı bi öğürtüyor öyle çok zor olmamıştı tabi ozamanlar uyutmak yoktu 😀
  • 17-11-2023, 21:46:32
    #22
    Narkozsuz şekilde bir defa yaptırmıştım. Tabi tecrübem olmadığı için ne kadar zor ve ilginç olucağı hakkında da bir fikrim yoktu. Şu an olsa kesinlikle narkozsuz yaptırmam.
  • 18-11-2023, 00:05:22
    #23
    Norkozlu yaptırın, yoksa gerçekten bir daha yaptırmaya çekinirsiniz. Artık zaten narkozsuz yapmıyorlar, Sadece hasta norkoz istemezse yapıyorlar. Ben mide sorunum (geçmeyen reflü) yüzünden her yıl yaptırırım. Zaten uyku sorunları olan biriyim. O narkoz bene Mışıl mışıl uyutur.Demir düşüklügünden dolayı yılda bir kez damardan serumla birlikte demir takviyesi alıyorum, Hap kullanmayı sevmediğimden .. Geçmiş olsun