Endoskopi yaptıran oldumu
22
●618
- 15-11-2023, 00:35:28Endoskopiyi 2 kere yaptırdım, ağrı sizi hiçbir şey hissetmedim. Yukarıdaki arkadaşımızın söylediği gibi yalnızca uyandığında biraz narkoz etkisiyle orada uzanmanız, dinlenmeniz gerekiyor, yanınızda birinin olması iyi olur.
- 18-11-2023, 00:05:22Norkozlu yaptırın, yoksa gerçekten bir daha yaptırmaya çekinirsiniz. Artık zaten narkozsuz yapmıyorlar, Sadece hasta norkoz istemezse yapıyorlar. Ben mide sorunum (geçmeyen reflü) yüzünden her yıl yaptırırım. Zaten uyku sorunları olan biriyim. O narkoz bene Mışıl mışıl uyutur.Demir düşüklügünden dolayı yılda bir kez damardan serumla birlikte demir takviyesi alıyorum, Hap kullanmayı sevmediğimden .. Geçmiş olsun