Endoskopiyi 2 kere yaptırdım, ağrı sizi hiçbir şey hissetmedim. Yukarıdaki arkadaşımızın söylediği gibi yalnızca uyandığında biraz narkoz etkisiyle orada uzanmanız, dinlenmeniz gerekiyor, yanınızda birinin olması iyi olur.