• 14-11-2023, 22:20:16
    #10
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelde yaptırırsanız zaten narkoz verirler. Zorluğu yok narkozla. Geçmiş olsun
    Devlette olacak ama rica edeceğim hocam canlı canlı asla yaptıramam
  • 14-11-2023, 22:22:56
    #11
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif spor yapıyorum o dedikleri imkansız acıya baharata turşuya okeyim ama pilavıma tavuğuma kış demesinler be🥲
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlette olacak ama rica edeceğim hocam canlı canlı asla yaptıramam
    Rica etmenize gerek yok ağzınıza direk sokuyorlar bişey uyutuyorlar sizi devlette yaptirdim ben de nasil oldu bitti anlamadim

    Buna ek ben de öyle deyip baya abarttım bi gün yemeği akşamında canımdan can gitti bi mide bulantisi sabahtan akşama kadar yediklerim gitti diyim anlayin😁🤣🤣🤣
  • 14-11-2023, 22:28:12
    #12
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica etmenize gerek yok ağzınıza direk sokuyorlar bişey uyutuyorlar sizi devlette yaptirdim ben de nasil oldu bitti anlamadim

    Buna ek ben de öyle deyip baya abarttım bi gün yemeği akşamında canımdan can gitti bi mide bulantisi sabahtan akşama kadar yediklerim gitti diyim anlayin😁🤣🤣🤣
    Hocam yiyorsunuz yani sorun yok demi 😂😂😂
  • 14-11-2023, 22:45:06
    #13
    Korkulacak bir yanı yok. Narkozu veriyorlar 3,2,1 derken zaten taklaya geliyor bayılıyorsun. Ayılınca da acı, ağrı filan olmuyor. Bazılarında baş dönmesi filan olmuş ama bende olmadı. Geçmiş olsun.

    Not : yeme içme için süre veriyorlar. Ona dikkat et. O süreden sonra yer içersen mide bulantısı vs sıkıntı yaşayabilirsin. Ben verdikleri süreden 2 saat önceden en son yiyip içtiğim için hiç bir sorun yaşamadım.
  • 14-11-2023, 22:51:42
    #14
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkulacak bir yanı yok. Narkozu veriyorlar 3,2,1 derken zaten taklaya geliyor bayılıyorsun. Ayılınca da acı, ağrı filan olmuyor. Bazılarında baş dönmesi filan olmuş ama bende olmadı. Geçmiş olsun.

    Not : yeme içme için süre veriyorlar. Ona dikkat et. O süreden sonra yer içersen mide bulantısı vs sıkıntı yaşayabilirsin. Ben verdikleri süreden 2 saat önceden en son yiyip içtiğim için hiç bir sorun yaşamadım.
    Umarım geçer hocam Allah görüyor ya korkuyor muyum diye sorarsanız evet 6 ay önce burun ameliyatı oldum narkoz aldım bu birde mide yani umarım kötü bişey yoktur.
  • 14-11-2023, 22:54:40
    #15
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yiyorsunuz yani sorun yok demi 😂😂😂
    Yersen bedel ödersin

    Ben haftada bir mangala kaçiyorum sorun yok da haftada 3'e çikarsa bedel ödersin hem de fena aman dikkat
  • 14-11-2023, 22:55:29
    #16
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yersen bedel ödersin

    Ben haftada bir mangala kaçiyorum sorun yok da haftada 3'e çikarsa bedel ödersin hem de fena aman dikkat
    Pilav tavuk protein tozu vitaminler 😂🤪❤
  • 14-11-2023, 22:55:40
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    Devlet hastanelerinde her zaman anestezi ile yapmıyorlar sadece boğazı uyuşturuyorlar uyanık uyanık salıyorlar hortumu. Ben de sırta vuran mide ağrısı nedeniyle endoskopi yaptırdım özel hastanede anestezi ile aslında tam bir anestezi de değil hafif sedasyon deniyor işleme başlamadan önce çok hafif anestezi veriliyor yarı uyur uyanık oluyorsunuz hiçbir şey anlamıyorsunuz işlemler bittikten sonra yarım saat kadar sersem oluyorsunuz 1 saat sonra da evinize gidiyorsunuz.

    Benim endoskopi sonucumda reflü başlangıcı ve mide kapağında hafif gevşeme çıktı, stresten uzak dur dedi ve diğer arkadaşların söyledi gibi yediklerine içtiklerine dikkat et dendi. Baharatlı, acı, çok sıcak, asitli, yüksek şekerli, işlenmiş gıdaları tüketmemek gerekiyor. Akşam 7-8'den sonra hiçbir şey yememek, bir şey yedikten hemen sonra kesinlikle yatmamak da gerekiyor.

    Mide koruyucu falan vermişti onları kullanırken hiçbir sıkıntı olmuyor bunlar mide asidini baskılıyor fakat bunlar bittikten sonra ağrılar geri döndü maalesef mümkün mertebe yediklerime içtiklerime dikkat ederek idare ediyorum.
  • 14-11-2023, 22:58:54
    #18
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet hastanelerinde her zaman anestezi ile yapmıyorlar sadece boğazı uyuşturuyorlar uyanık uyanık salıyorlar hortumu. Ben de sırta vuran mide ağrısı nedeniyle endoskopi yaptırdım özel hastanede anestezi ile aslında tam bir anestezi de değil hafif sedasyon deniyor işleme başlamadan önce çok hafif anestezi veriliyor yarı uyur uyanık oluyorsunuz hiçbir şey anlamıyorsunuz işlemler bittikten sonra yarım saat kadar sersem oluyorsunuz 1 saat sonra da evinize gidiyorsunuz.

    Benim endoskopi sonucumda reflü başlangıcı ve mide kapağında hafif gevşeme çıktı, stresten uzak dur dedi ve diğer arkadaşların söyledi gibi yediklerine içtiklerine dikkat et dendi. Baharatlı, acı, çok sıcak, asitli, yüksek şekerli, işlenmiş gıdaları tüketmemek gerekiyor. Akşam 7-8'den sonra hiçbir şey yememek, bir şey yedikten hemen sonra kesinlikle yatmamak da gerekiyor.

    Mide koruyucu falan vermişti onları kullanırken hiçbir sıkıntı olmuyor bunlar mide asidini baskılıyor fakat bunlar bittikten sonra ağrılar geri döndü maalesef mümkün mertebe yediklerime içtiklerime dikkat ederek idare ediyorum.
    Geçmiş olsun hocam bakalım Allah büyük